Geplaatst op

Zoekt u mooi kantoormeubilair

Logo-Shiraz

Bent u op zoek naar mooie kantoormeubilair van hoge kwaliteit. Kom dan een keertje langs in de showroom van Shiraz. Shiraz heeft alles wat u nodig heeft op kantoor. Alle artikelen die ze hebben zijn van hoge kwaliteit en van de beste merken. De werknemers van Shiraz hebben veel verstand en ervaring van alle artikelen die ze verkopen online en in de winkel. Ook kunnen ze voor u uw hele kantoor ombouwen. Shiraz kan voor u een ontwerp en plan maken om uw hele kantoor om te bouwen. Zo krijgt een mooi en professioneel kantoor met de beste artikelen. Dus zoekt u een bedrijf die mooi kantoormeubilair verkoopt en nog meer voor u kan betekenen, dan moet u bij Shiraz zijn.

kantoormeubilair

Superblij met mijn nieuwe meubilair

Een tijdje geleden heb ik mijn hele kantoor verbouwd. We hadden weinig ruimte en oud meubilair. We hebben daarom Shiraz ingeschakeld om dit voor ons te doen. Ze hebben een heel mooi ontwerp voor ons gemaakt. De meubels zijn ook van hoge kwaliteit en ze hebben veel ruimte gecreëerd op kantoor. We kunnen met zijn allen fijn zitten en bewegen. Ik zou zeker aanraden om een keer een kijkje te gaan nemen in de showroom van Shiraz. Of neem een kijkje op de website om te kijken wat ze voor u kunnen beteken.

Meer weten over de mogelijkheden bij Shiraz

U kunt op de website allerlei voorgaande projecten bekijken en alle artikelen bekijken met foto’s en afmetingen. Ook kunt u zien waarom dit artikel goed is voor uw bedrijf.

Geplaatst op

Een zeer goed las en constructiebedrijf in Arnhem gevonden

toughtechnics logo

Mijn vader is sinds een aantal maanden de trotse eigenaar van zijn eigen bedrijf. Iets op het dak van een gebouw op het bedrijfsterrein moest gelast worden en daarom gingen we ook samen op het internet op zoek aan las en constructiebedrijf om een goed bedrijf bij ons in de buurt te vinden die een partij uit kon voeren. 

metaal

Zeer veel bedrijven in Nijmegen die als reparaties uitvoeren 

Toen we samen op het internet op zoek gingen naar las en constructiebedrijf kregen we zeer veel zoekresultaten van erg veel verschillende bedrijven dat las reparaties uitvoeren. Nadat we een tijdje op het internet op zoek waren gegaan en een aantal websites hadden bezocht en met elkaar hadden vergeleken sprak ons de beste van Tough Technics ons absoluut het meeste aan. De website is namelijk erg goed en vooral zeer overzichtelijk. Op de website is ook zeer veel informatie te vinden over wat het bedrijf aan te bieden heeft en belangrijk vindt. De informatie sprak mij en mijn vader erg aan waardoor we besloten om contact op te nemen.

Zeer vriendelijk geholpen en uitstekend werk verricht 

Toen mijn vader contact opnam met het bedrijf werd hij erg vriendelijk en zeer uitgebreid geholpen. Ze hebben het uitgebreid gehad over de werkzaamheden die er verricht moeten worden en over de eventuele kosten. De prijs sprak mijn vader erg aan waardoor hij besloot om het bedrijf in te huren. Het bedrijf had erg snel en zeer goed werk verricht.

Geplaatst op

Bedrijf failliet in Huizen

Oxyz-Huizen

Je leest het vaak in de kranten en hoort erover op het journaal. Deze keer betreft het onze eigen zaak. Je kan het in alle kranten lezen, bedrijf failliet in Huizen. Eigenlijk hebben wij dit al een beetje zien aankomen. Maar elke keer hoopten wij dat het wel zal meevallen. Helaas bleek dat in de praktijk niet het geval en is ons doek ook gevallen. Wij hadden al zo goed als de hoop opgegeven en waren al bezig om alles tot een redelijk goed einde te brengen. Tot wij de tip kregen om een afspraak bij Oxyz te gaan maken. Hier werkt Jaap Tol en is de schuldhulpverlener voor ondernemers. Niet geschoten is altijd mis en daarom hebben wij hier een afspraak gemaakt.

Doorstart voor ons bedrijf

Met lood in de schoenen stapten wij op de bewuste dag bij Oxyz naar binnen. Erger dan zoals de zaken er nu voor stonden kon het haast niet worden. Nee, inderdaad, erger niet, maar wel beter. Het gesprek is bijzonder goed verlopen en Jaap Tol heeft ons diverse mogelijkheden laten zien en zijn hulp aangeboden. Om een lang verhaal kort te houden kan ik vertellen dat wij ons bedrijf, samen met de hulp van Oxyz hebben kunnen redden.

Inmiddels zijn wij nu een half jaar verder en wij kunnen weer met een gerust hart adem halen. De enorme inzet heeft ervoor gezorgd dat wij weer een bloeiend bedrijf hebben met zeer goede vooruitzichten.

Geplaatst op

Terras windschermen

Ik ben een echte zonaanbidder. Zodra het eerste zonnetje schijnt, wil ik daar van gaan genieten. Ik ga dan vaak naar de stad om daar bij een café een drankje te drinken achter een windscherm. Het is al snel een aangename temperatuur achter zo’n windscherm. Vorig jaar bedacht ik opeens dat ik zo’n windscherm ook in mijn eigen tuin wilde hebben, want dan hoefde ik niet steeds naar de stad, maar kon ik gewoon in mijn eigen tuin een drankje drinken. Mijn speurtocht naar het perfecte windscherm bracht mij op de site van Xterior.nl.

Verschillende windschermen

Op de site van Xterior.nl bieden ze verschillende soorten windschermen aan. Ze hebben ze in verschillende kleuren en afmetingen. Ook zijn er vaste en verrijdbare windschermen te koop. Er is dus voor ieder wat wils te koop. Ik heb even getwijfeld, maar daarna ben ik voor een verrijdbaar windscherm gegaan en dat is een goede beslissing geweest. Ik kan mijn windscherm nu altijd zo neerzetten, dat ik uit de wind kan zitten. Echt ideaal! Ik zit nu dus heel vaak in mijn tuin, veel meer dan twee jaar geleden. Ik ben nog altijd erg blij met deze aankoop! Ik kan het iedereen aanraden.

Levering

Je kunt het windscherm heel eenvoudig via de site van Xterior.nl bestellen. Daarna wordt hij snel geleverd. De montage is ook erg eenvoudig, omdat er een duidelijke handleiding meegeleverd wordt!

Geplaatst op

Internet marketing Eindhoven werkt voor iedereen

internet marketing Eindhoven

Internet marketing Eindhoven helpt graag bij het vergroten van het online succes. Zoals iedereen weet is het online gebeuren van een bedrijf steeds belangrijker geworden. Een goede website of webshop speelt een alsmaar belangrijkere rol. Belangrijk is het dat mensen de website of webshop weten te vinden. Door gebruik te maken van de beste online marketingmethodes kunnen er veel meer bezoekers worden gegenereerd. Meer bezoekers zal uiteindelijk resulteren in meer klanten. Doordat steeds meer mensen via internet kopen is het belangrijk hier op in te spelen. Bereik ook de juiste doelgroep online door de juiste marketingcampagne op te stellen. Dit is mogelijk voor ieder bedrijf met online potentie!

Kies voor deskundige internetmarketeers!

Wie gebruik maakt van internet marketing Eindhoven is verzekerd van een online succesverhaal. Alles wordt uit de kast gehaald om de website of webshop beter te laten scoren. Dit kan op vele manieren gebeuren, voor de beste tactiek wordt er gekozen. In goed overleg zal er worden gezocht naar de best werkende optie. Iedereen die graag wilt groeien op internet kan terecht. Kennis van marketing is niet nodig, experts kunnen al het werk doen. Maak gebruik van de beste internetmarketeers om meer uit de website of webshop te halen. Iedereen kan gemakkelijk meer bezoekers krijgen door moderne marketingmethodes. Tegenwoordig is er meer online concurrentie als vroeger. Belangrijk is het om daarom de beste marketing te gebruiken!

Geplaatst op

Gebruikte kantoormeubelen

Kantoorinrichting

Mauron is dé specialist in gebruikte kantoormeubelen. Ze hebben een gevarieerd en ruim aanbod aan gebruikte of refurbished van onder andere Ahrend, Haworth en Grath meubelen. Ze leveren uit voorraad en hebben bijna altijd genoeg op voorraad voor jou. Mauron Kantoormeubelen B.V. zijn geschikt voor ieder soort bedrijf. Hieronder kan je zien welke soorten gebruikte kantoormeubelen ze bieden, 

Gebruikte kantoormeubelen
  • Stoelen zoals bureaustoelen, vergaderstoelen, wachtkamerstoelen, designstoelen enzovoort
  • Bureaus, hoekbureaus, rechte bureaus en maat werkbureaus
  • Verschillende Ahrend onderdelen, Ahrend sleutels en kantoor accessoires
  • Diverse soorten vergadertafels zoals conferentietafels, bijzettafels en meer
  • Kasten zoals archiefkasten, boekenkasten, roldeurkasten, draaideurkasten, schuifdeurkasten en meer

Als je interesse hebt kan je een kijkje nemen op de website van Mauron Kantoormeubelen B.V. en dan kan je als je wil een afspraak maken om in de showroom een kijkje te komen nemen naar de gebruikte kantoormeubelen. Zo krijg je dan een goed beeld van de meubelen en kan je makkelijker beslissen wat je wil hebben voor op jouw kantoor. Ook kunnen ze jou dan helpen met het bedenken van dingen of helpen met het vinden van dingen die je zoekt. Het is dus een goed idee om eerst langs te komen voordat je iets gaat bestellen. 

Mauron Kantoormeubelen B.V.

Bureau

Mauron Kantoormeubelen B.V. ligt in Nijmegen. Dit is erg centraal gelegen in Nederland. Het ligt direct naast de A73 en is makkelijk te vinden. De showroom is 2000 m2 zo kunnen ze jou optimaal van dienst zijn. 

Meer weten? 

Voor meer informatie over de gebruikte kantoormeubelen kan je een kijkje nemen op de website. Als je een afspraak wil maken om te komen kijken in de showroom kan je ook contact opnemen via het telefoonnummer wat op de website staat. Ze vinden het fijn als je een afspraak maakt als je langs wil komen, zo kunnen ze je gegarandeerd helpen met het vinden van de juiste dingen. 

Geplaatst op

Hoe gaat jouw bedrijf om met inkomende telefoontjes?

Met de huidige ontwikkelingen in communicatie technologie hebben bedrijven verschillende manieren gevonden waarop ze met hun klanten communiceren. Zakelijk internet, WhatsApp, e-mail en apps zijn allemaal nieuwe mogelijkheden om contact te onderhouden met je klanten. Maar, uit onderzoek is gebleken dat telefonisch contact een belangrijk communicatiemiddel blijft, ook wanneer je via de e-mail bereikbaar bent. Telefonische bereikbaarheid blijft van vitaal belang voor het afhandelen van problemen. Zakelijk bellen moet professioneel worden afgehandeld om het bedrijf te laten groeien, de reputatie van het bedrijf op te bouwen en klanten te werven of te behouden.

In dit artikel bespreken we enkele relevante tips hoe je binnen jouw bedrijf het beste met inkomende telefoontjes kunt omgaan. Het basisprincipe hierbij is dat de klant de moeite neemt om jou op te bellen en hij of zij hiervoor dus ook iets terugverwacht!  

Probeer snel op te nemen

Maar, ook weer niet té snel! Laat de telefoon gemiddeld drie keer overgaan, dit is het beste moment om het telefoontje te beantwoorden. Wanneer je te snel neemt, loop je de kans dat de beller zich verrast voelt en niet goed uit zijn woorden zal komen. Maar daartegenover staat, de telefoon te laat opnemen is nog onverstandiger. De klant zal het idee krijgen dat het bedrijf ongeïnteresseerd is en geen zin heeft in telefonisch contact.

Beantwoord de telefoon met een uitnodigende toon

Wanneer je de telefoon met een glimlach op je gezicht beantwoord, weerspiegelt dit zich in de toon van je stem. Een dergelijke expressie laat je stem aangenaam klinken en dit zal ervoor zorgen dat de klant een positieve verwachting van je bedrijf zal hebben.

Bevestig je bedrijf en je naam

Door je bedrijfsnaam duidelijk te benoemen, ontvangt de klant een bevestiging dat hij het juiste nummer heeft gedraaid en het juiste bedrijf aan de telefoon heeft. Daarnaast geeft het vermelden van je naam de klant een vertrouwensgevoel wat de communicatie en bereidwilligheid zal versterken.  

Spreek professioneel en vloeiend

Probeer duidelijk en rustig te praten, zo voorkom je dat de klant moet vragen of je iets wilt herhalen. Vermeid daarnaast het gebruik van “ehm” of “hmm” door je verhaal vloeiend in elkaar over te laten lopen.

Klant in de wacht houden

Het is oké om een klant in de wacht te zetten, maar communiceer dit dan wel duidelijk. De klant zal dit hoogstwaarschijnlijk alleen maar waarderen, omdat jij de moeite neemt om hun vraag of klacht goed uit te zoeken en hier iets langer de tijd voor neemt.  

Geplaatst op

Alles over invoice factoring

Snelle betaling

Invoice factoring. Je hoort het steeds vaker, maar wat kun je er nu eigenlijk mee? Voor wie is het bedoeld en wat zijn de kosten? Allemaal vragen waar ik graag een antwoord op wilde. En deze deel ik ook graag met jou.

Invoice factoring

Voor wie is invoice factoring?

Invoice factoring is voor bedrijven, meestal kleine bedrijven of zzp-ers die geen eigen debiteurenafdeling hebben. Deze bedrijven zijn financieel kwetsbaar. Ze zijn afhankelijk van de betaling van hun facturen voor hun inkomsten. Zeker bij freelancers die hun tijd uitlenen aan bedrijven of zich laten detacheren hebben meestal weinig verschillende opdrachtgevers. Wanneer een factuur niet betaald wordt, kan dat grote financiële gevolgen hebben. Het debiteurenbeheer is daarom ook heel belangrijk. Maar tegelijkertijd ook heel tijdrovend. Als ondernemer kun je ook best wel zorgen maken over facturen die niet betaald worden.

Online

Binnen 24 uur betaling

Bij factoring wordt jouw factuur overgenomen door een factormaatschappij. Je krijgt dan binnen 24 uur betaald. Geen zorgen meer over non betaling, geen herinneringen, niet lang wachten op je geld. Het ontzorgt je dus enorm doordat je je hier niet meer mee bezig hoeft te houden. Voor deze dienst betaal je een factorfee. Dit is een bepaald percentage van de factuur. Bij Finqle is dit percentage 4%. Dit wordt in mindering gebracht op je factuurwaarde. Zodra je de betaling hebt ontvangen is het dus klaar. De kosten zijn betaald en je hoeft je verder ook niet meer bezig te houden met deze debiteur.

Invoice factoring is dus een hele handige manier van debiteurenfinanciering die zeker bij kleinere bedrijven veel tijd en zorgen weg kan nemen. De kosten heb je zelf in de hand. Bij Finqle betaal je namelijk alleen de factorfee en verder niets. Je betaalt dus alleen voor wat je afneemt. Er komen geen extra kosten bij zoals afsluitkosten of abonnementskosten. Wel zo transparant.

Geplaatst op

Het kopen van de juiste wiellagers aan de hand van je kenteken

Wiellagers

De wiellagers zijn ontzettend belangrijke auto-onderdelen. Deze onderdelen zijn echter zwaar gevoelig voor slijtage. De onderdelen verslijten nou eenmaal na verloop van tijd. Dit geldt zelfs als je onderdelen van zeer hoge kwaliteit hebt. Toch is het erg vervelend als de onderdelen het minder goed gaan doen. De slijtage begint meestal zodra je meer dan 50.000 kilometer hebt gereden. Als deze onderdelen versleten zijn, dan gaat je auto een stuk minder soepel over drempels heen. Het is dus logisch dat deze onderdelen op tijd vervangen moeten worden. Het is aan te raden om de onderdelen regelmatig door een expert te laten controleren. Op deze manier voorkom je dat de onderdelen bijna helemaal versleten zijn, zonder dat je dit ziet. Als je een beetje handig met auto’s bent, dan zul je versleten wiellagers vast en zeker zelf herkennen.

Vervangen

Wat als de wiellagers stuk zijn?

Merk je dat deze onderdelen stuk zijn? Dan is het belangrijk dat ze vervangen worden. Er zijn een hoop garages en webwinkels waar je de onderdelen kunt bestellen. Het is aan te raden om wel voor onderdelen van een hoge kwaliteit te kiezen. Bovendien moeten de onderdelen ook echt op je auto passen. Om hier zeker van te zijn is het zeer belangrijk dat je goed kijkt welke onderdelen je bestelt. Op deze manier voorkom je dat je het verkeerde onderdeel bestelt.

Webshop

Als je deze onderdelen eenmaal vervangen hebt, dan zal de auto weer soepel over drempels heen kunnen rijden. Dit is natuurlijk een stuk fijner en bovendien is het ook nog eens veel beter voor de auto. Weet je zelf niet hoe je de onderdelen vervangt? Dan kun je dit uiteraard ook aan een kennis of ervaren monteur overlaten. Het is wel aan te raden om de onderdelen online te bestellen, zo bespaar je meestal veel geld. Onderdelen zijn online over het algemeen namelijk een stuk goedkoper. Bovendien is het aanbod in de meeste fysieke winkels beperkt.

Geplaatst op

Muziek

Bijna iedereen houdt van muziek, jouw klanten ook. Toch kan het de sfeer in je winkel ook grondig bederven. Luistergenot gaat snel over in irritatie. Daarom is het belangrijk om de muziek in de winkel zo naadloos mogelijk te laten aansluiten op de smaak van je doelgroep. Als je dat goed aanpakt kan het de ambiance in je zaak een enorme boost geven en de omzet flink stimuleren. QYN kan je daarbij helpen door zowel de muziek zelf als de installatie van de apparatuur ter hand te nemen.

De juiste beats

Alles hangt natuurlijk af van je merk, de uitstraling die je je winkel wilt geven en de doelgroep die je wilt bereiken en vasthouden. Op een meubelboulevard zit je goed met mainstreammuziek omdat daar hoofdzakelijk gezinnen komen, maar in een trendy kledingzaak moet je precies de juiste beats draaien, wil je je klandizie tevreden stellen. De keuze voor de muziek en de manier waarop die wordt afgespeeld mag geen sluitpost van je winkelformule zijn maar maakt integraal onderdeel uit van je concept.

Kostenefficiënt

QYN beheert en programmeert met behulp van prodessionele DJ’s de juiste playlists, waardoor jij er gegarandeerd geen omkijken meer naar hebt. Natuurlijk hoort daar ook hardware bij: we kijken samen naar welke oplossing het meest kostenefficiënt is. We maken bijvoorbeeld graag gebruik van jouw bestaande digital signage player, kijken welke versterker en speakers nodig zijn en zorgen ervoor dat alles perfect zijn werk doet.