Geplaatst op Geef een reactie

Gebruikte kantoormeubelen

Kantoorinrichting

Mauron is dé specialist in gebruikte kantoormeubelen. Ze hebben een gevarieerd en ruim aanbod aan gebruikte of refurbished van onder andere Ahrend, Haworth en Grath meubelen. Ze leveren uit voorraad en hebben bijna altijd genoeg op voorraad voor jou. Mauron Kantoormeubelen B.V. zijn geschikt voor ieder soort bedrijf. Hieronder kan je zien welke soorten gebruikte kantoormeubelen ze bieden, 

Gebruikte kantoormeubelen
  • Stoelen zoals bureaustoelen, vergaderstoelen, wachtkamerstoelen, designstoelen enzovoort
  • Bureaus, hoekbureaus, rechte bureaus en maat werkbureaus
  • Verschillende Ahrend onderdelen, Ahrend sleutels en kantoor accessoires
  • Diverse soorten vergadertafels zoals conferentietafels, bijzettafels en meer
  • Kasten zoals archiefkasten, boekenkasten, roldeurkasten, draaideurkasten, schuifdeurkasten en meer

Als je interesse hebt kan je een kijkje nemen op de website van Mauron Kantoormeubelen B.V. en dan kan je als je wil een afspraak maken om in de showroom een kijkje te komen nemen naar de gebruikte kantoormeubelen. Zo krijg je dan een goed beeld van de meubelen en kan je makkelijker beslissen wat je wil hebben voor op jouw kantoor. Ook kunnen ze jou dan helpen met het bedenken van dingen of helpen met het vinden van dingen die je zoekt. Het is dus een goed idee om eerst langs te komen voordat je iets gaat bestellen. 

Mauron Kantoormeubelen B.V.

Bureau

Mauron Kantoormeubelen B.V. ligt in Nijmegen. Dit is erg centraal gelegen in Nederland. Het ligt direct naast de A73 en is makkelijk te vinden. De showroom is 2000 m2 zo kunnen ze jou optimaal van dienst zijn. 

Meer weten? 

Voor meer informatie over de gebruikte kantoormeubelen kan je een kijkje nemen op de website. Als je een afspraak wil maken om te komen kijken in de showroom kan je ook contact opnemen via het telefoonnummer wat op de website staat. Ze vinden het fijn als je een afspraak maakt als je langs wil komen, zo kunnen ze je gegarandeerd helpen met het vinden van de juiste dingen. 

Geplaatst op Geef een reactie

Hoe gaat jouw bedrijf om met inkomende telefoontjes?

Met de huidige ontwikkelingen in communicatie technologie hebben bedrijven verschillende manieren gevonden waarop ze met hun klanten communiceren. Zakelijk internet, WhatsApp, e-mail en apps zijn allemaal nieuwe mogelijkheden om contact te onderhouden met je klanten. Maar, uit onderzoek is gebleken dat telefonisch contact een belangrijk communicatiemiddel blijft, ook wanneer je via de e-mail bereikbaar bent. Telefonische bereikbaarheid blijft van vitaal belang voor het afhandelen van problemen. Zakelijk bellen moet professioneel worden afgehandeld om het bedrijf te laten groeien, de reputatie van het bedrijf op te bouwen en klanten te werven of te behouden.

In dit artikel bespreken we enkele relevante tips hoe je binnen jouw bedrijf het beste met inkomende telefoontjes kunt omgaan. Het basisprincipe hierbij is dat de klant de moeite neemt om jou op te bellen en hij of zij hiervoor dus ook iets terugverwacht!  

Probeer snel op te nemen

Maar, ook weer niet té snel! Laat de telefoon gemiddeld drie keer overgaan, dit is het beste moment om het telefoontje te beantwoorden. Wanneer je te snel neemt, loop je de kans dat de beller zich verrast voelt en niet goed uit zijn woorden zal komen. Maar daartegenover staat, de telefoon te laat opnemen is nog onverstandiger. De klant zal het idee krijgen dat het bedrijf ongeïnteresseerd is en geen zin heeft in telefonisch contact.

Beantwoord de telefoon met een uitnodigende toon

Wanneer je de telefoon met een glimlach op je gezicht beantwoord, weerspiegelt dit zich in de toon van je stem. Een dergelijke expressie laat je stem aangenaam klinken en dit zal ervoor zorgen dat de klant een positieve verwachting van je bedrijf zal hebben.

Bevestig je bedrijf en je naam

Door je bedrijfsnaam duidelijk te benoemen, ontvangt de klant een bevestiging dat hij het juiste nummer heeft gedraaid en het juiste bedrijf aan de telefoon heeft. Daarnaast geeft het vermelden van je naam de klant een vertrouwensgevoel wat de communicatie en bereidwilligheid zal versterken.  

Spreek professioneel en vloeiend

Probeer duidelijk en rustig te praten, zo voorkom je dat de klant moet vragen of je iets wilt herhalen. Vermeid daarnaast het gebruik van “ehm” of “hmm” door je verhaal vloeiend in elkaar over te laten lopen.

Klant in de wacht houden

Het is oké om een klant in de wacht te zetten, maar communiceer dit dan wel duidelijk. De klant zal dit hoogstwaarschijnlijk alleen maar waarderen, omdat jij de moeite neemt om hun vraag of klacht goed uit te zoeken en hier iets langer de tijd voor neemt.  

Geplaatst op Geef een reactie

Alles over invoice factoring

Snelle betaling

Invoice factoring. Je hoort het steeds vaker, maar wat kun je er nu eigenlijk mee? Voor wie is het bedoeld en wat zijn de kosten? Allemaal vragen waar ik graag een antwoord op wilde. En deze deel ik ook graag met jou.

Invoice factoring

Voor wie is invoice factoring?

Invoice factoring is voor bedrijven, meestal kleine bedrijven of zzp-ers die geen eigen debiteurenafdeling hebben. Deze bedrijven zijn financieel kwetsbaar. Ze zijn afhankelijk van de betaling van hun facturen voor hun inkomsten. Zeker bij freelancers die hun tijd uitlenen aan bedrijven of zich laten detacheren hebben meestal weinig verschillende opdrachtgevers. Wanneer een factuur niet betaald wordt, kan dat grote financiële gevolgen hebben. Het debiteurenbeheer is daarom ook heel belangrijk. Maar tegelijkertijd ook heel tijdrovend. Als ondernemer kun je ook best wel zorgen maken over facturen die niet betaald worden.

Online

Binnen 24 uur betaling

Bij factoring wordt jouw factuur overgenomen door een factormaatschappij. Je krijgt dan binnen 24 uur betaald. Geen zorgen meer over non betaling, geen herinneringen, niet lang wachten op je geld. Het ontzorgt je dus enorm doordat je je hier niet meer mee bezig hoeft te houden. Voor deze dienst betaal je een factorfee. Dit is een bepaald percentage van de factuur. Bij Finqle is dit percentage 4%. Dit wordt in mindering gebracht op je factuurwaarde. Zodra je de betaling hebt ontvangen is het dus klaar. De kosten zijn betaald en je hoeft je verder ook niet meer bezig te houden met deze debiteur.

Invoice factoring is dus een hele handige manier van debiteurenfinanciering die zeker bij kleinere bedrijven veel tijd en zorgen weg kan nemen. De kosten heb je zelf in de hand. Bij Finqle betaal je namelijk alleen de factorfee en verder niets. Je betaalt dus alleen voor wat je afneemt. Er komen geen extra kosten bij zoals afsluitkosten of abonnementskosten. Wel zo transparant.

Geplaatst op Geef een reactie

Het kopen van de juiste wiellagers aan de hand van je kenteken

Wiellagers

De wiellagers zijn ontzettend belangrijke auto-onderdelen. Deze onderdelen zijn echter zwaar gevoelig voor slijtage. De onderdelen verslijten nou eenmaal na verloop van tijd. Dit geldt zelfs als je onderdelen van zeer hoge kwaliteit hebt. Toch is het erg vervelend als de onderdelen het minder goed gaan doen. De slijtage begint meestal zodra je meer dan 50.000 kilometer hebt gereden. Als deze onderdelen versleten zijn, dan gaat je auto een stuk minder soepel over drempels heen. Het is dus logisch dat deze onderdelen op tijd vervangen moeten worden. Het is aan te raden om de onderdelen regelmatig door een expert te laten controleren. Op deze manier voorkom je dat de onderdelen bijna helemaal versleten zijn, zonder dat je dit ziet. Als je een beetje handig met auto’s bent, dan zul je versleten wiellagers vast en zeker zelf herkennen.

Vervangen

Wat als de wiellagers stuk zijn?

Merk je dat deze onderdelen stuk zijn? Dan is het belangrijk dat ze vervangen worden. Er zijn een hoop garages en webwinkels waar je de onderdelen kunt bestellen. Het is aan te raden om wel voor onderdelen van een hoge kwaliteit te kiezen. Bovendien moeten de onderdelen ook echt op je auto passen. Om hier zeker van te zijn is het zeer belangrijk dat je goed kijkt welke onderdelen je bestelt. Op deze manier voorkom je dat je het verkeerde onderdeel bestelt.

Webshop

Als je deze onderdelen eenmaal vervangen hebt, dan zal de auto weer soepel over drempels heen kunnen rijden. Dit is natuurlijk een stuk fijner en bovendien is het ook nog eens veel beter voor de auto. Weet je zelf niet hoe je de onderdelen vervangt? Dan kun je dit uiteraard ook aan een kennis of ervaren monteur overlaten. Het is wel aan te raden om de onderdelen online te bestellen, zo bespaar je meestal veel geld. Onderdelen zijn online over het algemeen namelijk een stuk goedkoper. Bovendien is het aanbod in de meeste fysieke winkels beperkt.

Geplaatst op Geef een reactie

Muziek

Bijna iedereen houdt van muziek, jouw klanten ook. Toch kan het de sfeer in je winkel ook grondig bederven. Luistergenot gaat snel over in irritatie. Daarom is het belangrijk om de muziek in de winkel zo naadloos mogelijk te laten aansluiten op de smaak van je doelgroep. Als je dat goed aanpakt kan het de ambiance in je zaak een enorme boost geven en de omzet flink stimuleren. QYN kan je daarbij helpen door zowel de muziek zelf als de installatie van de apparatuur ter hand te nemen.

De juiste beats

Alles hangt natuurlijk af van je merk, de uitstraling die je je winkel wilt geven en de doelgroep die je wilt bereiken en vasthouden. Op een meubelboulevard zit je goed met mainstreammuziek omdat daar hoofdzakelijk gezinnen komen, maar in een trendy kledingzaak moet je precies de juiste beats draaien, wil je je klandizie tevreden stellen. De keuze voor de muziek en de manier waarop die wordt afgespeeld mag geen sluitpost van je winkelformule zijn maar maakt integraal onderdeel uit van je concept.

Kostenefficiënt

QYN beheert en programmeert met behulp van prodessionele DJ’s de juiste playlists, waardoor jij er gegarandeerd geen omkijken meer naar hebt. Natuurlijk hoort daar ook hardware bij: we kijken samen naar welke oplossing het meest kostenefficiënt is. We maken bijvoorbeeld graag gebruik van jouw bestaande digital signage player, kijken welke versterker en speakers nodig zijn en zorgen ervoor dat alles perfect zijn werk doet.